2013. május 10., péntek

3.díj

Nos a mai nap egy óriási meglepetés ért,ugyanis a blog megkapta a harmadik (!!!!) díját.
Sose gondoltam volna,hogy kaphatok akár egy díjat is,és tessék már itt a harmadik is.:)
Tudnotok kell,hogy nagyon sokat jelent,hogy komiztok és feliratkoztok..:)
Jó érzéssel tölt el,hogy tetszik amit csinálok (írok)
Na kezdjünk akkor hozzá.
A díjat nagyon szépen köszönömFanni Kmett - nek :)





Szabályok:
1.)11 dolgot el kell mondanod magadról
2.)A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnod kell
3.)11 kérdést kell feltennie
4.) 3 embert kell megjelölni

11 dolog magamról!
1.) Szeretek kosarazni
2.) Egy normális párkapcsolatra vágyom
3.) nagy álmom,hogy kijussak Londonba és találkozzak Harry Styles-zal
4.) remélem egyszer eljutok egy One Direction koncetre
5.) hiszek a csodákban
6.) néha annyira hülye vagyok,hogy a semmin röhögök
7.) most fogom betölteni a 15.-dik életévem:D
8.) sose láttam még hullócsillagot
9.) szeretem a Harry Potter filmeket :)
10.) nagy példaképem Eleanor Calder és Demi Lovato
11.) Én leszek a jövőbeli Mrs.Styles :DDD 

Kérdések:
1.) Ki a kedvenc 1D tagod? : Harold Edward Styles,ismertebb nevén Harry :)
2.) Mi a kedvenc 1D számod? : az összeset szeretem,de ha nagyon-nagyon muszáj választanom akkor az Over Again-t mondom.
3.) Mi szeretnél lenni ha nagy leszel? : először is felnőtt:D nem igazából vagy bébiszitter,vagy ha ez az álmom nem jön össze akkor pincér..:)
4.) Hova mennél el legszívesebben?: Londonba a fő célom,de szívesen elmennék Párizsba vagy éppen Los Angelesbe.
5.) Mit csinálnál most legszívesebben?: felkeresném a One Direction-t
6.) Milyen telefonod van? : ritka szar, samsung S5230
7.) Voltál már valaha külföldön ha igen akkor hol? : nem voltam még külföldön.
8.) Te neked szimpi volt Haylor? : nem,utáltam őket együtt...bár ez arra is kihatott,hogy Taylort már elég régóta utáltam,meghallgatom a zenéjét,de szánalmasnak tartom amit csinál.
9.) Mi a kedvenc filmed? : Felhők felett 3 méterrel,Harry Potter összes része,Twilight Saga,Különleges Valentin-nap stb.
10.) Csak írsz vagy olvasol is blogokat?: írok és olvasok is egyaránt:)
11.) Milyen álmod volt már a fiúkkal?: nem emlékszem az összesre,de most ez jutott eszembe: egy hotelban voltam a barátnőimmel és öltözködtem,mikor megjelent Louis félmeztelenül és lesmárolt:D

Kérdések a jelölteknek!:)
1.) Mi inspirált az írásban?
2.) olvasol más blogokat is?
3.) van példaképed?
4.) mi a legnagyobb álmod?
5.) jártál már külföldön?
6.) Szereted Perrie-t?
7.) Melyik a legemlékezetesebb emléked,ami a fiúkhoz kapcsolódik?
8.) Álmodtál már a fiúkkal?
9.) Miért ilyen jellegű blogba kezdtél?
10.) mikor lesz új rész?:D
11.) Melyik 1D barátnőd szereted a legjobban?


Akiknek küldöm:
http://lifeistooshort-to-wait.blogspot.hu/
http://flreadallaboutit.blogspot.hu/
http://letspretenditslove-1d.blogspot.hu/

Még egyszer nagyon köszönöm a díjat,nem sokára jelentkezem!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése